Każdą regenerację rozpoczynamy od oceny stanu filtra i wykluczenia ewentualnych uszkodzeń mechanicznych wewnętrznego wkładu ceramicznego za pomocą profesjonalnej kamery endoskopowej. W przypadku gdy filtr lub katalizator ma pęknięty, uszkodzony lub nadtopiony wkład ceramiczny lub widoczne są ślady mechanicznej ingerencji w DPF, regeneracja nie będzie możliwa.

Następnie filtr jest montowany za pomocą specjalnych adapterów i redukcji do komory urządzenia czyszczącego. Przeprowadzany jest pomiar stopnia zanieczyszczenia, z którego wydruk klient otrzymuje wraz z dokumentacją gwarancyjną.

Czyszczenie filtra odbywa się w trzech niezależnych cyklach. Wnętrze filtra DPF-a czyszczone jest wodą oraz powietrzem podawanym w odpowiedniej częstotliwości pod odpowiednim ciśnieniem.

Po zakończeniu ostatniego procesu sporządzany jest wydruk pomiaru przeciwciśnienia dla Klienta.

Po wykonaniu regeneracji filtra DPF/FAP konieczne jest przeprowadzenie dodatkowych czynności takich jak:

– wykasowanie (reset) poprzednich wartości filtra DPF

– wykasowanie (reset) błędów zapisanych w sterowniku silnika

– w przypadku filtrów FAP kontrola stanu płynu – dodatku katalitycznego

Tak przeprowadzona procedura czyszczenia gwarantuje usunięcie 98,5% sadzy, popiołu, oleju silnikowego lub płynu chłodniczego z filtra DPF lub katalizatora.

Dla wygody proponujemy usługę odbioru i dostawy filtrów.

Zachęcamy do obejrzenia filmu, który nakręciliśmy w naszej maszynie podczas czyszczenia filtra. Doskonale ukazana jest istota całego procesu czyszczenia.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą pełną ofertą.